Campaigning de nieuwe strategie ABN AMRO
Campaigning de nieuwe strategie ABN AMRO
Campaigning de nieuwe strategie ABN AMRO
Campaigning de nieuwe strategie ABN AMRO
Campaigning de nieuwe strategie ABN AMRO
Exciting problem
Een nieuwe strategie voor de bank. Met, voor velen een verrassing, een sterke focus op duurzaamheid. Dat klinkt niet iedere medewerker als muziek in de oren. Kunnen we dat wel? En ook: kun je daar wel serieus geld mee verdienen? Gaat de buitenwereld ons geloven? Is het, een beetje oneerbiedig gezegd, niet een beetje te soft voor de bank? Natuurlijk niet! Maar hoe krijgen we kritische bankmedewerkers nou nét zo enthousiast als we zelf zijn over deze gedurfde stap?
Actionable idea
We’ re Accelerating the Sustainability shift. Dat is niet alleen een strategisch, maar vooral een actionable idea. Want we hebben het niet langer over een ‘duurzame bank’ (wat dat ook wezen mag), maar over een bank die een force of nature wil zijn in de omschakeling naar een duurzame wereld. Een bank met een duurzame impact op onze economie en onze samenleving. Een bank die haar klanten helpt en ondersteunt bij het verduurzamen van hun bedrijf, hun huis, hun beleggingen, noem maar op.
Accelerating the Sustainability shift introduceerden we met video’s, events, met roadshows, met gewaagde gesprekken én met 100 VR brillen en een bijpassende film.