Woonplanoptimisme Florius

Woonplanoptimisme Florius

Woonplanoptimisme Florius

Woonplanoptimisme Florius

Woonplanoptimisme Florius

BT website Keyvisual 1080 x 1105 Florius 3

Exciting problem

Het afsluiten van een hypotheek wordt door de meeste mensen als een - helaas onontkoombare - hobbel gezien in de weg naar een nieuw huis. En dat is jammer, want Florius vindt dat mensen met een woonplan geen beren op de weg, maar onversneden optimisme verdienen. Kortom: hoe kunnen we al die aanstekelijke plannenmakers het gevoel geven dat je toch echt bij Florius moet zijn als je je aanstekelijke enthousiasme van a tot z wil behouden?

Florius Ruimte 600x300 Intranet 1
Play
Play

Actionable idea

Werken aan Woonplanoptimisme. Da’s niet alleen een aanwinst voor de Dikke van Dale, Woonplanoptimisme, maar vooral: een opdracht van jewelste. Want werken aan meer woonplanoptimisme, dat is eigenlijk nooit af. Meer is altijd beter. Het begint natuurlijk intern, met een campagne die de collega’s aan het denken zet over het verschil tussen woonplanoptimisme en woonplanpessimisme. Gevolgd door een al even optimistische nieuwe huisstijl en natuurlijk een gloednieuwe campagne met het onverwoestbaar optimistische ‘waar een wil is …. Een jacuzzi bijvoorbeeld. Of een mancave. Of … nou ja, wat je woonplan dan ook is.

Nou ja, zo actionable als wat dus, dat werken aan woonplanoptimisme. Het zet het hele bedrijf in de doe-stand. Het stuurt de geheel vernieuwde communicatie met het intermediair aan, zet de afdeling innovatie aan het denken en is een belangrijke reminder voor de klantenservice.

Florius Ruimte 646x404 Intranet 2
Play
Play

Results

10%
van Nederlandse koopwoningen is door Florius gefinancierd
Index 150
Top-of-Mind awareness
Index 104
Merkbekendheid
Index 110
Marktaandeel
Gouden Lotus Award
Winnaar Gouden Lotus Award ‘Beste Hypotheekverstrekker’
Florius Devices 002