Frisse blikken Florius
Frisse blikken Florius
Frisse blikken Florius
Frisse blikken Florius
Frisse blikken Florius
Exciting problem
Als je op zoek bent naar je volgende huis moet je én heel goed zoeken, én flink overbieden én een lange adem hebben. En dan nóg is er een kans dat je achter het net vist.
Het gevolg is dat veel mensen gewoon niet het huis vinden dat ze zoeken. En blijven zitten waar ze zitten.
Voor hypotheekverstrekker Florius is het belangrijk dat mensen woonplannen blijven maken.
Dus ja, dat is wat je noemt een exciting problem:
Hoe zorgen we er nou voor dat mensen in de huidige markt toch een huis vinden waar ze blij van worden?
Actionable idea: Frisse blikken van Florius
We vonden de oplossing in het feit dat mensen succesvoller zijn in het vinden van een nieuw huis, als ze hun uitgangspunten kritisch tegen het licht kunnen houden. Wat vind je êcht belangrijk, en wat misschien toch iets minder? Wat nou als je met anderen ogen kan kijken naar je woonwensen. Wat nou als je kijkt met een Frisse Blik?
In de Frisse Blikken campagne van Florius zien we zulke mensen. Mensen die superblij zijn met hun nieuwe huis terwijl dat huis afwijkt van de oorspronkelijke wensen. Want ja, dankzij een Frisse Blik werd er ineens meer mogelijk.
We verrichten een groot onderzoek onder 600 woningzoekenden en ontdekten 5 manieren om met zo’n Frisse Blik te kijken. Dit was de entree van onze PR aanpak en de contentstrategie.
Met de Frisse Blikken campagne brachten we positieve energie én beweging in een markt die wel wat optimisme kon gebruiken.