Het zit 'm in alles Kindergarden

Het zit 'm in alles Kindergarden

Het zit 'm in alles Kindergarden

Het zit 'm in alles Kindergarden

Het zit 'm in alles Kindergarden

BT website Keyvisual 1080 x 1105 Kindergarden 3

Exciting problem

Een kinderopvang, die kiezen de meeste mensen op gevoel. Dat geldt niet alleen voor kersverse jonge ouders, maar ook voor pedagogische medewerkers (overigens steevast en hierna als PM’er aangeduid). Dat gevoel is natuurlijk belangrijk, maar er zit zo ontzettend veel achter dat gevoel. Zeker bij Kindergarden, een kinderopvangorganisatie met meer dan 60 vestigingen en een ongelofelijk uitgebreid en goed doordacht pedagogisch programma. Een programma dat ze graag uitleggen, maar ja, mensen kiezen nou eenmaal op gevoel.

Hoe maken we nu eens goed duidelijk dat er bij Kindergarden werkelijk achter ieder detail een doordacht idee zit?

Screenshot 2021 10 17 at 22 22 52
Play
Play

Actionable idea

Positieve ruimte creëren. Een behoorlijk actionable idee. Want het is precies wat we doen bij Kindergarden. Als je beseft dat alles om een kind heen invloed heeft, dan kan alles dus ook een positieve invloed hebben. Alles. Echt alles. En als je aan dat alles aandacht geeft, dan creëer je positieve ruimte.

Dat laten we zien tijdens onze rondleidingen, het allerbelangrijkste marketinginstrument, maar ook in onze nieuwe campagne die laat zien dat dit, dit, dit, dít én dit een positieve invloed heeft: het zit ‘m in alles. Da’s dan ook de payoff, in veel verschillende commercials te zien: wie overal aandacht aan besteedt, heeft veel te vertellen.

Bord 2
Editorial4
Play
Play
Carousel Ad PM 1 A 1080x1080px
Carousel Ad PM 1 B 1080x1080px
Carousel Ad PM 1 C 1080x1080px
Carousel Ad PM 1 E 1080x1080px
Carousel Ad PM 1 F 1080x1080px
Carousel Ad PM 1 A 1080x1080px
Carousel Ad PM 1 B 1080x1080px
Carousel Ad PM 1 C 1080x1080px
Carousel Ad PM 1 E 1080x1080px
Carousel Ad PM 1 F 1080x1080px