KRO M
KRO M
KRO M
KRO M
KRO M
Dit is M.
Veel talkshows nodigen regelmatig dezelfde gasten uit. Hierdoor horen we steeds vaker dezelfde meningen en perspectieven. In 2018 is het daarom hoog tijd voor een talkshow met een nieuw en verrassend geluid. Een programma met meer diversiteit. En waar we gasten zien die we niet in elk ander programma ook al tegenkomen. KRO-NCRV gaan aan de slag met zo’n talkshow en vinden de perfecte host: Margriet van der Linden. Zij gaat de nieuwe show kleur geven. Haar kleur. En daar mag Being There bij helpen.
Daarvoor willen we alles weten van Margriet, want zij staat centraal voor alles wat we gaan maken. Van logo, tot teaser en van outdoorcampagne tot # voor social media. We vragen haar het hemd van het lijf. Letterlijk: want we gebruiken haar lievelingskleren ter inspiratie voor de kleuren in de studio.
Vrienden noemen haar ‘M’ en zodoende ontstaat de naam van de show. Inclusief de onderscheidende regel om de show mee te openen (‘Dit is ‘M’) en af te sluiten (‘Dit was ‘M).
Het logo wordt samengesteld uit twee heel verschillende en uitgesproken lettertypes. Hiermee symboliseren we de kern van de show: de diversiteit van de gasten die aan het woord komen.
En zo ontwikkelen we de verrassende stijl van de talkshow die in alles het nieuwe geluid van ‘Margriet’ versterkt en uitstraalt.