Gif it all T Mobile

Gif it all T Mobile

Gif it all T Mobile

Gif it all T Mobile

Gif it all T Mobile

BT website Keyvisual 1080 x 1105 Tmobile

Exciting problem Back in the days... toen Corona nog ver weg was, we nog loei-dicht op elkaar mochten dansen en de GIF nog hot was, zocht T-Mobile naar een manier om zijn sponsorship van ALDA dance events uit te dragen. Sponsorring op dancefestivals is moeilijk. Mensen komen om te dansen en plezier te hebben en hebben geen oog voor merken en commercie. Wat konden we doen dat verder ging dan een branded stand, een vlag met logo of key cord? Konden we op de een of andere manier echt onderdeel worden van het feest? Spoiler alert: dat kon! Actionable Idea We besloten om T-Mobile onderdeel te maken van iets wat mensen veelvuldig doen op zo'n festival: elkaar vastleggen met de mobiele telefoon en dat delen op social en whatsapp. Dat was de basis voor een bijzonder content concept: Gif-it All. We ontwikkelden een real-me-mash-up-gif-generator die content - geschoten op verschillende plekken op het evenement - automatisch in een split second tot korte unieke gif-clips monteerde. Camerateams liepen rond, legden mensen met hun vrienden vast in een korte gif die werd gemixt met content die op hetzelfde moment op verschillende plekken op het feest werd geschoten. Je kreeg vervolgens een 10 sec clip direct op je mobiel via whatsapp. Een unieke, persoonlijke trailer met een totaalindruk van het feest. Ready to share. De leukste content werd ook direct uitgezonden op grote led-zuilen op de feesten en festivals en gebruikt voor online campagnes. Gif It All liep een zomer lang op zes grote ALDA festivals. Er werden duizenden individuele GIF-clips gebakken en gedeeld en met de campagne droeg T-Mobile haar sponsorship met content uit naar miljoenen mensen.

BT website Videoposter 1920 x 1080 Tmobile2
Play
Play