Skyr Arla

Skyr Arla

Skyr Arla

Skyr Arla

Skyr Arla

200810 enjoyment shot v03
Screenshot 2022 01 11 at 15 26 46
Play
Play

Exciting problem

Onze oosterburen hebben een nogal conventionele kijk op zuivel. Het moet romig en gul zijn en bij voorkeur gepresenteerd worden op een traditionele boerderij waar mensen er in slow motion lachend van genieten.

Als vooruitstrevend Scandinavisch merk wilde Arla Skyr introduceren, een IJslandse yoghurt met een laag vetgehalte. Dus hoe stel je traditioneel denkenden consumenten open voor iets dat zo nieuw is?

1
Play
Play

Actionable idea

We ontwikkelden een campagne die zich uitsluitend op vrouwen richtte en waarin authentieke IJslandse vrouwen als inspirerende voorbeelden werden geportretteerd. Vrouwen die precies doen wat ze willen doen. En die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken om het vol te houden. 'Rijk aan eiwitten, arm aan vet' is het functionele voordeel. En als merkbelofte brachten we de geruststellende gedachte over: Wat je ook beweegt, Arla Skyr houdt je op de been.

Screenshot 2022 01 11 at 15 39 04
Play
Play
5
7
Screenshot 2022 01 12 at 10 46 37
5
7
Screenshot 2022 01 12 at 10 46 37