Skyr Arla
Skyr Arla
Skyr Arla
Skyr Arla
Skyr Arla
Exciting problem
Onze oosterburen hebben een nogal conventionele kijk op zuivel. Het moet romig en gul zijn en bij voorkeur gepresenteerd worden op een traditionele boerderij waar mensen er in slow motion lachend van genieten.
Als vooruitstrevend Scandinavisch merk wilde Arla Skyr introduceren, een IJslandse yoghurt met een laag vetgehalte. Dus hoe stel je traditioneel denkenden consumenten open voor iets dat zo nieuw is?
Actionable idea
We ontwikkelden een campagne die zich uitsluitend op vrouwen richtte en waarin authentieke IJslandse vrouwen als inspirerende voorbeelden werden geportretteerd. Vrouwen die precies doen wat ze willen doen. En die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken om het vol te houden. 'Rijk aan eiwitten, arm aan vet' is het functionele voordeel. En als merkbelofte brachten we de geruststellende gedachte over: Wat je ook beweegt, Arla Skyr houdt je op de been.